A menüben található hivatkozásokra ugorva elérhetővé válnak a rendszer következő szolgáltatásai. Bejelentkezés nélkül csak a versenyekről szóló jelentéseket lehet megtekinteni. Verseny indításához, adatbevitelhez be kell jelentkezni.
Itt indíthat a felhasználó új versenyt. Egy verseny két részből állhat:
A kétféle szakaszra megadott forulók számát illetve a selejtezők párosítását variálva lehet rendezni:
Ennek a rendszernek a fő célkitűzése az, hogy elkerüljük a halálcsoport / könnyű csoport szerencsejátékot, és a különféle taktikázásokat, amikor egy csapat rendes győzelem nélkül menetel a döntőig, és csak a legvégén derül ki, hogy igazából tudnak ám játszani, csak nem akarnak, illetve addig nem kellett megerőltetniük magukat. Itt a legutolsó selejtező mérkőzés végéig a teljes sorrend folyamatosan alakul, és csak annyi biztos, hogy aki előrébb végez a selejtezőben, az később kerül szembe erősebb ellenfelekkel a kiesés szakaszban. Így az első fordulótól az utolsóig motiváltak lesznek a versenyzők.
Körmérkőzésben mindenki mindenkivel játszik feltéve, hogy a fordulók száma egyezik az ellenfelek számával páros számú versenyzőnél, illetve résztvevők számával páratlan számú versenyzőnél. A következő animáció szemlélteti a keringő párosítást 8 illetve 7 versenyzővel 7 fordulóban.
Aladár | — | Henrik |
Béla | — | Géza |
Csaba | — | Ferenc |
Dezső | — | Elemér |
Aladár | — | Géza |
Béla | — | Ferenc |
Csaba | — | Elemér |
Dezső |
Svájci párosításnál ideális esetben a versenyzők játékerejük szerint csökkenő sorrendben kerülnek a listába. Ilyen játékerő pontszámítást kínál a Billió Liga weboldal, de a véletlen kezdő sorrend sem probléma. A párosítás lényege, hogy minden fordulóban a saját győzelemek száma szerinti csoportba kerülnek a versenyzők. A csoportokon belül pedig, az ellenfelek győzelmei illetve pontkülönbség szerinti sorrendben mérkőzik a csoport első fele a második felével. Ezt célszerű választani a kombinált versenyekhez.
Gyorsított svájci párosításnál a győzelmek és pontkülönbségek szerinti sorrendben az egymást követő versenyzők mérkőznek egymással. Ez a párosítás inkább akkor hasznos, ha a versenyzőket a játékerő pontszámítás jobban érdekli, mint az adott versenyen elért helyezés.
Folyamatban levő versenyek pályabeosztásait illetve eredményeit lehet itt megadni. Miután minden mérkőzés eredményét rögzítették, a forduló lezárásával a rendszer elvégzi a következő forduló párosítását, és azzal folytatódhat az adatbevitel. A bevitt adatok azonnal feltöltődnek a szerverre, és megjelennek a frissített jelentésekben.
Versenyeredményeket illetve állásokat lehet itt megtekinteni az adott verseny azonosítóját megadva.
Itt készülnek minden fordulóhoz nyomtatható játszmalapok, amire a versenyzők rögzíthetik az eredményeket.